15/6/09

And now for something completely different.. "Οι ταινίες που έχουν παίξει στο star και έχουν δείξει βυζιά"

Μετά την μουνόπλακα του καννίβαλου βλογ που σχολιάστηκε, είπα να αμολήσω κι εγώ τα σκυλιά στα βλογς μου να δω τα χαΐρια μας.
Και μιας και έχω λίγο ανάγκη για άλλα λόγια να αγαπιόμαστε --αγαπητές φιλενάδες δυστυχώς είχαμε κι άλλα αυτήν την βδομάδα δυσάρεστα, αλλά μερικές φορές το βλογ δεν είναι το μέρος.


Οπότε από τα ψάρια που πιάσαμε στο σινεβλόγ (death by popcorn εάν δεν το ξέρετε, να το δείτε). Εκτός λοιπόν από τα on-topic...
συστατικα χλωρινης 22ο στην κατάταξη, πολύ πάνω από πολλά σινεkeys
gay σειρα στο star channel we all know what he means, don't we.
sexo-ιστοριες
teen pipinia nude επιτέλους, δικαίωση.
ασθενειες κουνελιων ταινια
γιατι βλεπουμε κωμωδιες στην τηλεοραση γιατί όχι;
αστείεσ ιστορίεσ με γιαπιά wtf?
γκει σειρα star channel
οι ταινιεσ που εχουν παιξει στο star και έχουν δείξει βυζια oh yeah, mofo. we're the fucking experts.
λεσβιων ιστοριες
σεξι μανες
συνεπαίρνομαι άμεσα συσχετιζόμενο ρήμα με οποιοδήποτε βλογ με φιλοξενεί, άλλωστε
ταινίες παιδαγωγικές (με σεχ, λεσβίες, και μάνες) (σαν ισπανικός σινεμάς ακούστηκε, ε;)
ταινια με θεμα 2 ζευγαρια που εχουν μια σχεση απο αποσταση δύο κιόλας, ένα δεν κάνει;



Και στο παρόν ταπεινό πλην λατρεμένο σας κοκοβλογ, έχουμε ειδίκευση (εκτός από τα γνωστά koki, linux, dubai, (πολύ) irssi, το όνομά μου, κόψιμο καπνίσματος, πτυχιακές, eigenvalues, στρατιωτικά χαρτιά κλπ) σε:

ζαμπόν και δεν το πολυτρώω κιόλας
amartia είμαι η πόρνη, είμαι.
εξουσία ε μετά την αμαρτία, είχαμε την έτερη FUD έννοια
μητρομανία busted.
σεχ
τσάι κάνναβης
amsterdam life Την έζησα, αλήθεια λέω...
καλτσουλες δαχτυλα βγάζοντάς τις...
οταν εγω θα λεω οχι σαν εχω ακουσει το ναι όταν έχω πιει κάμποσο τσάι κάνναβης, δηλαδή...
πληρωνω οσο κ οσο στο...
πορνειο ανδρων για όλες τις ...
στασεις στο σεχ σαν τις ...
30 αρες μπαρ μην βιάζεστε, έχω ακόμα 3 χρόνια.
ampelofilosofhmata
drugs
hip hop κοριτσιστικα ρουχα
malakias
mamades kai paidia kanoyn mazi mpanio αυτό το ποστ για τις μάνες δεν έπρεπε να το κάνω.
neon fwtakia
otan kaneis thn mana soy δεν είμαι σίγουρη ότι θέλω να ξέρω τηνσυνέχεια.
pws na kanw dialogismo με τέτοιο σεξ και drugs, αγάπη, που έχουμε σε αυτό το βλογ, δεν χρειαζόμαστε διαλογισμό
pws tha einai to paidi soy
yparksiaka
άγχος
έξτρα πόντοι πέους τους μοιράζω απλόχερα, keep that in mind. I'm like an instant penis elnargment kit.
αγχος για ταξιδια
αγχος φοβαμαι μην κανω κακο
αγχος φωτο πολύ άγχος λέμε...
αζορ τσόντα :(
αλαζονεία είναι ε πες ντε!
αμαρτία στο θέμα μας.


Σταματάω εδώ, στα μισά των keywords. Γιατί δεν θέλω να ξέρω τι έχει μετά...


Τελικά εκτός από κάτι παπαριές με τις οποίες ασχολούμαι, κάτι linux και πίπες, φαίνομαι και γαμώ τα άτομα.


PS. Λατρείες, συγγνώμη για το χαζό φορμά, αλλά είπαμε να πούμε καμιά μαλαΐα να περάσει η ώρα.. όχι να γράψουμε πτυχιακή :)










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έχεις κι εσύ μια γνώμη; :>