23/4/08

Χάρτες και οδηγίες αλά ελληνικά

Μιας και με έπιασαν οι θύμησες... με το skywalker (φτου φτου μακριά μας), όταν αναφερόμουν στο εξαιρετικό jobsite.gr. Ας θυμηθώ τις εποχές που δοκίμαζα να δω τους χάρτες του flash.gr στο Mandrake του 2002... Ήταν ή windows ή driveme.gr.

Αγαπητό driveme.gr,

σε ευχαριστώ πολύ για τα τόσα χρόνια συνεργασίας. Μου έσπασες τα νεύρα πολλές φορές, και ακόμα και σήμερα εξακολουθείς να με εκνευρίζεις λιγάκι σχεδόν κάθε φορά. Αλλά παρόλο το μέγεθος μινιατούρας των χαρτών σου, με βοήθησες και μου στάθηκες στις δύσκολες στιγμές. Μπορεί να μην μπορούσα να δώσω πραγματικά καλές οδηγίες, και μερικές φορές να μου 'δειχνες ντε και καλά τη διαδρομή από το Σύνταγμα, αλλά με έφερες στο σωστό σημείο, έστω και μπαϊλντισμένη κάθε φορά.

Ήρθε όμως η ώρα να χωρίσουμε. Στην αρχή ήταν το viamichelin, μετά τα googlemaps, μετά ήρθε και το yahoo, και όμως σε επισκεπτόμουν.
Έφτασε όμως το πλήρωμα του χρόνου, στο ελληνικό ίντερνετ ανατέλλει μια νέα ημέρα, και τελευταία σε έχω ξεχάσει πίσω πίσω στο τελευταίο συρτάρι, γιατί κάποιος μου σφύριξε ότι υπάρχει ελπίδα!

Συγκεκριμένα, υπάρχουν ελπίδες:

Ploigos.gr
από την Mobics
Πλήρως εξελληνισμένη εφαρμογή των χαρτών του google, με μια ευρύτατη γκάμα σημείων ενδιαφέροντος, καλά οργανωμένα και απεικονισμένα.
Σημ. Φυσικά υποστηρίζονται όλοι οι νομοί της Ελλάδας

Μια εικόνα, χίλια κοκοβλογς:


Roadexplorer από την Road (ναι αυτήν την Road με τους χάρτες!) και την Terra
Εδώ έχουμε μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση, καθώς οι χάρτες και οι μηχανισμοί δεν είναι googleικά, αλλά της Road και της Terra αντίστοιχα.
Πολύ ωραίοι και ακριβείς χάρτες, από όλη την Ελλάδα και πάλι, κατατοπιστικότατες οδηγίες (τις έχω ήδη δοκιμάσει!) και σημεία ενδιαφέροντος! Τα τελευταία, βέβαια, ομολογώ πως είναι σε πολύ λιγότερο εύχρηστη έκδοση από του Πλοηγού.

Στιγμιότυπο χρήσης:



Και εις άλλα με υγεία, ελληνικό διαδίκτυο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έχεις κι εσύ μια γνώμη; :>