20/5/08

Ελληνικοί Υπότιτλοι

Ένα mini post σήμερα, για να ευχαριστήσω με την γνωστή μέθοδο του συνδέσμου δύο πολύ αγαπητά μου websites/projects.
Σίγουρα δεν θα είμαι μόνο εγώ που έχω πολύ κακές αναμνήσεις από την προσπάθεια εύρεσης υποτίτλων στο διαδίκτυο, και ειδικά ελληνικών.

Ευτυχώς, εδώ και λίγους μήνες έχω εντοπίσει το Greek Subtitles Project, και λίαν πρόσφατα μετά από υπόδειξη των admin/devs του πρώτου και το αδελφό site με το πιο εύκολο στην μνήμη όνομα Subtitles.gr.

Πολύ όμορφα και τα δύο αισθητικώς, και οφείλω να ομολογήσω πως η λιτότητα του subtitles.gr με έχει κερδίσει.


Από λειτουργικής απόψεως, οφείλω να παραδεχτώ πως κάθε άλλο παρά παράπονα ή δυσκολίες μπορεί να εντοπίσει κανείς. Η συλλογή ταινιών και σειρών είναι πάρα πολύ μεγάλη, καθώς λειτουργούν και τα δύο σε ένα meta επίπεδο, αυτό της μηχανής αναζήτησης (ή σκεφτείτε το μοντέλο skroutz.gr), και τα συνεργαζόμενα websites είναι πολύ πλούσια. Στα συν το μενού εύρεσης σειράς/επεισοδίου.

Ένα μπράβο λοιπόν, και καλή συνέχεια στις έξυπνες ιδέες με άξια υλοποίηση.

2 σχόλια:

  1. εγω να σου προτηνω να ψαξεις και τα www.greektvsubs.gr (εχει υποτιτλους για σειρες μονο,απο τις πιο διασημες μεχρι και πιο ασημες σειρες,παλιες καινουργιες) και το www.subs4u.gr (εχει και για σειρες και για ταινιες,αλλα το ατου του site ειναι οι ταινιες,αφου οτι υποτιτλος βγενει για καπια ταινια ανεβενει εκει για ολους εμας).εγω αυτα τα 2 χρησιμοποιω.τσεκαρε τα θα σου χρησιμεψουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα γνωρίζω και τα χρησιμοποιώ, τα websites που γράφω παραπάνω είναι για meta αναζήτηση, σε αυτά και σε άλλα sites :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έχεις κι εσύ μια γνώμη; :>