19/10/08

Who Killed Amanda Palmer & άλλες μουσικές ιστορίες

Ας ξεκινήσουμε με ένα βίντεο που μου τράβηξε την προσοχή.




Η Amanda Palmer είναι η μία εκ των δύο μελών του group Dresden Dolls, και σας συνιστώ να ακούσετε τόσο το solo album της "Who Killed Amanda Palmer" όσο και την δουλειά της ως Dresden Doll. Θεατρικότητα, μία αίσθηση σκοτεινού punk και δυνατή μελωδικότητα είναι τα keywords.

Τελευταία κάθομαι πολύ σπίτι, μία η κρίση μισανθρωπιάς, την άλλη μία ακατανίκητη κατατονία με αυτά και με αυτά έχω ανοίξει πολύ τους μουσικούς μου ορίζοντες. Γιατί ομολογώ πως μου αρέσουν πάρα πολύ οι Beirut αλλά νισάφι πια, τόσους μήνες... :)

Θα μοιραστώ μαζί σας το μυστικό της επιτυχίας μου στην ανεύρεση ωραίων μουσικών:
Έχω ανακαλύψει αυτά εδώ τα καταπληκτικά blogs που έχουν προτάσεις, κριτικές και download links για όσους ενδιαφέρονται :) Το πρώτο -και κύριο- είναι το Indieducky. Το Indieducky είναι από τα πιο γνωστά και ενδιαφέροντα blogs της κατηγορίας, και συνιστώ ανεπιφύλακτα να το βάλετε στον RSS reader σας. Πιο πρόσφατη προσθήκη, αλλά πολύ σημαντική και πάλι είναι το SirenSound.
Επίσης πάρα πολύ ενδιαφέρουσες πηγές είναι οι mixtapes του Shankly.


Τέλος, ας κλείσω με κάτι πιο προσωπικό.
Όπως ίσως έχω ξαναπεί, θέλω εδώ και χρόνια να ξεκινήσω κλαρίνο/κλαρινέτο. Φέτος λέω να το ξεκινήσω πράγματι :) Έχει κανείς κάποια πρόταση σχετικά με ωδείο/δάσκαλο/όργανο; Οποιαδήποτε πληροφορία που -δύσκολο μεν, αλλά- έχει κανείς που τύχει να διαβάσει αυτό εδώ το βλογποστ, θα είναι ευπρόσδεκτη :)

Προσέξτε τι θα πείτε, γιατί θα πάω να αγοράσω αυτό, και θα σας δείξω εγώ (θα ανέβω ψηλά στο βουνό, και θα σας βλέπω κλπ, ωσάν τον ροζ χουλκ)

2 σχόλια:

  1. επειδη παιζω καμια 10αρια χρονια κλαρινο,ενα καλο ωδειο ειναι του φακανά(αν και πανακριβο).αλλιως πηγαινε σε κανα πνευματικο κεντρο της περιοχης σου που μαθαινουν και μουσικα όργανα.τα ιδια θα μαθεις και δωρεαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παραδίδω μαθήματα πιάνου, αν ενδιαφέρεσαι για αυτό ... :)
    Επίσης το κλαρινέτο είναι όργανο με ήχο πολύ γλυκό και ωραίο και στο συνιστώ.

    Το κλαρίνο είναι μάλλον πιο παραδοσιακό; Δεν το ξέρω από κοντά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έχεις κι εσύ μια γνώμη; :>