16/3/09

Μου ήρθε το χαρτί..

Σάββατο απόγευμα με πήρε ένας ανήλικος υποψήφιος μπάτσος και με ενημέρωσε ότι πρέπει Δευτέρα πρωί να πάω στο τμήμα. Μετά από μία αμήχανη σιωπή με ενημέρωσε ότι είναι ``κάτι για την Πολιτική Άμυνα''.
Το extreme googling δεν απέδωσε, τελικώς. Μετά από έρευνες επί ερευνών εξετάσθηκαν πολλά σενάρια, αλλά τελικά το χαρτί ήταν απλά ενημερωτικό. Αναμείνατε να λάβετε κι εσείς κάποια στιγμή. Τι λέει; (το παραφράζω γιατί α) δεν έχω σκάννερ και β) είναι ``εμπιστευτικό'' και δεν κάνει να το δείξω σε τρίτον. Υποσχεθείτε πως θα είστε δεύτεροι!)

'Σας ενημερώνουμε πως όταν γίνει επιστράτευση πρέπει να παρουσιαστείτε δίχως προσωπική πρόσκληση στο τάδε γραφείο στην τάδε περιοχή. Δεν πρέπει να το χάσετε, δεν θα σας το ξαναπούμε, φυλάξτε το και άμα φύγετε εκτός Ελλάδας ή αλλάξετε διεύθυνση πηγαίντε στο τμήμα με αυτό.'


Αυτά.

Ευτυχώς από την μία γιατί είχα σκιαχτεί. Δέκα χρόνια το ξύνω άνευ συστολής και στην μόνη φάση που χρειάζομαι όλο τον χρόνο που έχω έπρεπε να μου τύχει; -σκεφτόμουν σε περίπτωση που έπρεπε να πάω και για τίποτα σχετικά σεμινάρια.
Από την άλλη, τόσο σασπένς για ένα χαρτί; :)

Ε λοιπόν σε περίπτωση που ακούσετε για αυτήν την Πολιτική Άμυνα, now you know.


ΥΓ. Μπάι δε γουέι, το χαρτί αυτό ονομάζεται 'Φύλλο Ατομικής Πρόσκλησης Πολιτικής Επιστράτευσης΄( ΦΑΠΠΕ ). ΦΑΠΠΕ ΦΑΠΠΕ, λοιπόν. Και ο νόμος είναι 17/1974 (ταταμ..). "Περί Πολιτικής Σχεδιάσεως Εκτάκτου Ανάγκης". Η ευθύνη είναι στις νομαρχίες να φέρουν εις πέρας την ενημέρωση. πχ και πχ

10 σχόλια:

  1. Άντε και καλός πολίτης!
    Άμα βγάλεις άκρη, σφύρα το και σε μας!
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είναι τίποτα βρε, τελικά. Είναι απλά ένα χαρτί που σε ενημερώνει τι /πρέπει/ να κάνεις εν καιρώ πολέμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα μούρθε κάπου μετά τα πρώτα άντα και ενώ ήμουν στον 8ο μήνα. Είχε όμως και συνέχεια. Έπρεπε να παρουσιάζομαι για κάμποσες βδομάδες σε ένα σχολείο όπου κάτι αξιωματικοί μας μάθαν ...τι είναι η ραδιενέργεια, πόση επιτρέπεται να "φάμε" και κάτι άλλα παρόμοια κουφά.

    Εκμεταλεύτηκα την ...εκπαίδευση με το να περπατάω που κάνει καλό στην εγκυμοσύνη :P και να τρώω στη διαδρομή σοκοφρέτες. (17 κιλά είχα πάρει, έπεσε πείνα να τα χάσω μετά... )

    Επίσης μας ενημέρωσαν που είναι τα ...καταφύγια στην περιοχή μας και που θα πρέπει να οδηγήσουμε τους συμπολίτες μας, οι ramboi και οι rabmes της επαίδευσης. Στο τέλος μας είπαν βέβαια ότι έχουν να συντηρηθούν και να ανεφοδιαστούν από τη ...λήξη του δευτέρου παγκοσμίου. Κάτι και για χημικούς πολέμους μας μάθαν επίσης.

    Σε όλες τις ομιλίες η ατάκα που έκλεινε ο κάθε αξιωματικός, από αυτόν της πυροσβεστικής μέχρι του στρατού ήταν ...να ευχόμαστε να μην μας χρειαστούν. Τόσο καλή ήταν η εκπαίδευση.

    Άντε και καλός πολίτης :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ θα αντιμετωπίσω τους κομμουνιστές άνευ εκπαιδεύσεως. Μου έχουν εμπιστοσύνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος16/3/09, 10:57 μ.μ.

    Σειρούλα τι ώρα έχεις σκοπιά; εμένα ρε γαμώτο πάλι στο 2-4 με ρίξανε... Πάμε ΚΨΜ για κανα τοστάκι να περάσει η ώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος16/3/09, 10:58 μ.μ.

    Α και τώρα που το θυμήθηκα αύριο είμαι εξοδούχος. Πάμε για γκομενάκια ή λιώσιμο πάλι με μπύρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημερα σε ολους!
    Βρε παιδια επειδη ηρθε κ σε μενα αυτο το χαρτι κ εχω πανικοβληθει λιγο, μπορει να μου εξηγησει καποιος που γνωριζει κατι περισσοτερο ποιες δεσμευσεις υπαρχουν κ αν μπορουμε να απαλλαγουμε για λογους υγειας? ειναι υποχρεωτικο δηλαδη?
    Ευχαριστω εκ των προτερων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. nazya από ό,τι φαίνεται είναι πολύυυ θεωρητικό και δεσμεύσεις και λοιπούς όρους τους τεκμηριώνει από πίσω, δεν θυμάμαι εάν έχει και το όνομα του αντίστοιχου διατάγματος. εάν ψάξεις αυτό ίσως δεις περισσότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σ' ευχαριστω koki, εχεις δικιο μαλλον, ειναι θεωρητικο το θεμα κ αδικα ανησυχησα... απλως στο ακουσμα της λεξης ""επιστρατευση" κατι μου' ρθε η αληθεια ειναι...
    το χαρτι το παρελαβε η μητερα μου καθως εγω ζω σε αλλη πολη εδω κ χρονια. θα μου το στειλει ομως κ θα κοιταξω αναλυτικα περι τινος προκειται.
    σ'ευχαριστω κ παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. This article tells whether a fact is happening at your place now?

    From Suntik Putih

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έχεις κι εσύ μια γνώμη; :>