26/3/08

InfraRecorder - Γιατί τελικά δεν χρειάζεται το Nero

Στην δουλειά είμαι αναγκασμένη να χρησιμοποιώ Windows. Εντάξει, ομολογώ πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να βάλω Linux, απλά θα ήταν ιδιαιτέρως αντιπαραγωγικό όταν πχ απαντώ σε ένα τηλέφωνο υποστήριξης ή όταν χρησιμοποιώ κάποιο από τα ιδιαιτέρως στριμμένα IE-only web εργαλεία που έχουμε.

Το πρόβλημά μου είναι ότι Windows για περισσότερο από 5 λεπτά είχα να χρησιμοποιήσω πάρα πολλά χρόνια, και μου είναι εξαιρετικά κουραστικό να ψάχνω να βρίσκω προγράμματα, πόσο μάλλον licenses, cracks και τα λοιπά. Δεν μου αρέσει και η λογική του crack, και την βρίσκω και επίφοβη. Μου πήρε λοιπόν κάποιο καιρό, αλλά έχω βρει πολλές και πολύ καλές ελεύθερες εναλλακτικές σε γνωστά και άγνωστα προγράμματα, τα οποία μάλιστα και σκοπεύω να περιγράψω -μεταξύ άλλων- σε αυτό το βλογ.

Ο InfraRecorder λοιπόν, είναι μια λειτουργικότατη και συμπαθέστατη εναλλακτική στο διάσημο Nero και τα λοιπά προγράμματα εγγραφής/αντιγραφής/κοκ ΣιΝτιών, ΝτιΒιΝτιών και τα λοιπά. Θυμίζει περισσότερο τον παλιό λιτό Nero και όχι την υπερφορτωμένη φανφάρα που θα λάβει κανείς πατώντας το setup μιας σύγχρονης έκδοσης, και αυτό για εμένα είναι στα μεγάλα ΥΠΕΡ.

Υποστηρίζει CD, DVD, Dual Layer DVD, σβήσιμο-γράψιμο-αντιγραφή, ανάγνωση και δημιουργία images, και από ό,τι βλέπω -αλλά δεν έχω δοκιμάσει- και εξαγωγή mp3ών και λοιπών χρήσιμων αρχείων ήχου από Audio CD. Και φυσικά διανέμεται με βάση την άδεια GPL2!

Το μενού είναι απλό και ακόμα και ο νέος χρήστης βρίσκει γρήγορα άκρη, είτε είναι φαν των wizards είτε της παλιάς καλής προβολής Commander/Explorer σε διπλό ταμπλώ.

Δύο ενδεικτικά screenshots είναι τα ακόλουθα, που δεν είναι παρά η πρώτη οθόνη που βλέπει κανείς εάν αντίστοιχα επιλέξει InfraRecorder ή InfraExpress.



Τα λόγια είναι περιττά, αρκεί ίσως μόνο να πω ότι από όση χρήση του έχω κάνει, δεν έχω βρει κανένα μα κανένα πρόβλημα, αντ'αυτού φαίνεται να είναι πολύ σταθερή εφαρμογή και σίγουρα αξίζει να την δοκιμάσει κανείς.

Όπως ήταν προφανές παραπάνω, η εφαρμογή αυτή είναι για Windows συστήματα, και υποστηρίζει μια μεγάλη γκάμα των εκδόσεων αυτών. Επιπλέον, διαθέτει portable έκδοση, για όσους αρέσκονται στο να κρατούν σε ένα usb flash τις αγαπημένες τους εφαρμογές :)

Περισσότερα θα βρείτε στο επίσημο site του InfraRecorder.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έχεις κι εσύ μια γνώμη; :>