28/6/08

Κλάψα α λα Ελληνικά, ένα post με αλκοόλ

Λοιπόν, σας γράφω για να σας κοινοποιήσω την κλαψομπαρόκ πλέυλίστ μου, για να μην ανησυχείτε.

Αλκίνοος Ιωαννίδης - Πέρασα Χθες (μέσα μου έκλαιγε ένα μπλουζ, κι εσύ βαφόσουνα στα ρούζ;)
Λένα Πλάτωνος - Ρόζα Ροζαλία (από την Λιλιπούπολη)
Χ & Π Κατσιμίχας - Εχεμύθεια (ποίημα του Εμπειρίκου, με φοβερή κορύφωση)
Διονύσης Σαββόπουλος - Το Περιβόλι (και πάλι η κορύφωσή του προς το τέλος είναι από συγκινητική έως απελευθερωτική)
Τάνια Τσανακλίδου - Πάτωμα (γιατί υπάρχουν κι άτομα.. που γίνονται κομμάτια)
Έλλη Πασπαλά - Summertime in Prague (καθένας με τον πόνο του)
<απαραίτητο αφιέρωμα στον Καββαδία, γιατί είμαι ο εαυτός μου>
Δημήτρης Ζερβουδάκης - Γράμμα σε έναν ποιητή (κλάσσικ)
Μαρίζα Κωχ - Φάτα Μοργκάνα (ντουγρού για το μάτι!)
Ξέμπαρκοι - Ένας δόκιμος στην γέφυρα εν ώρα κινδύνου (μα ήτανε τόσο κόκκινα κι υγρά τα ωραία του χείλια)
< / αφιέρωμα Καββαδία> (είναι αργά και το κλείσιμο του tag γαμιέται στο blogger)
<αφιέρωμα Μαρκόπουλος για παρόμοιους λόγους>
Βίκυ Μοσχολιού - Το Πέραμα (ίσως το μόνο τραγούδι που μου αρέσει από την Μοσχολιού)
Λάκης Χαλκιάς - Η Φάμπρικα (ναι δεν είναι τόσο ρομαντίκ, αλλά είναι συγκινητικό)
< / αφιέρωμα Μαρκόπουλου>
Μανώλης Μητσιάς - Ερωτικό (must)
Μελίνα Κανά - Σαλαμάνδρα
Δήμος Μούτσης - Ο Άγιος Φεβρουάριος (κι εγώ...)
και κάτι ευχάριστο για το τέλος, αν και εμένα με θλίβει για δικούς μου λόγους: Διονύσης Σαββόπουλος - Τσάμικο(αυτό το αφιέρωμα το έκρυψα καλά...)

+ σχεδόν όλη η δισκογραφία του Αλκίνοου, βεβαίως βεβαίως...


Άμα έχω όρεξη και νοιώσω ότι υπάρχει λόγος μπορεί να προσθέσω links για τα παραπάνω.


ΥΓ. Ευχαριστώ το ανηλικάκι για την έμπνευση, καθώς και την ζουμπρούφκα.

ΥΓ2. Ιδού και ο ντάουνλόαντ λίνκς. (Ναι το ξέρω ότι το ράπιντσέαρ βρωμάει, αλλά...)(επίσης παίζει τα ταγκς να τομπαίρν')

8 σχόλια:

  1. Μια μέρα θα κάνουμε αφιέρωμα Αλκίνοο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο αφιέρωμα Αλκίνοου μπορώ να βοηθήσω!Ήμουν φανατική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος28/6/08, 1:24 μ.μ.

    Και μονο που δεν περιλαμβανει Χατζηγιαννη η Ονιραμα εμενα μου κανει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε παρακαλώ πολύ κιόλας!!!
    Ακούς εκεί Χατζηγιάννη...

    Η αλήθεια είναι ότι όταν πίνω πέφτει το επίπεδο, αλλά συνήθως κυλάει προς πιο brutal καταστάσεις.

    (πχ Alleycat να τσιρίζω με αγνώστου πατρός βαρβατοrock (που θυμίζει stoner), μπουζούκια με ΛΕΠΑ ή 80s emo themes)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος28/6/08, 6:20 μ.μ.

    Ταγκς ξεταγκς εγω δε ξανασχολουμαι μ'αυτο το ρεζιλικι(ραπιντσεαρ)
    Τα ειδες τα νεα codes που βαλανε οι ξεφτιλισμενοι για να τσιμησουνε συνδρομες;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά δεν είχα καμιά εναλλακτική πρόχειρη, και δεν πίστευα ότι θα νοιαστεί και κανείς ιδιαίτερα, μεταξύ μας χεχεχεχε.

    Κοίτα, ξεφτιλισμένοι δεν είναι, γιατί η υπηρεσία τους έχει ξελασπώσει πολύ κόσμο, και καλά κάνουν και ζητάνε ευρά. It's their party and they'll cry if they want to :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος29/6/08, 3:19 μ.μ.

    για μεγάλο διάστημα πίστευα πως το ερωτικό είναι το καλύτερο ελληνικό τραγούδι που γράφτηκε ποτέ. μετά άκουσα καβαδία και κλονίστηκα λίγο :P αλλά νομίζω ακόμα το πιστεύω.

    ΥΓ. mediafire.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επειδή το προηγούμενο comment μου το έκανα από κινητό και μάλλον πήγε στο βρόντο, ξαναλέω!

    Να προσθέσω Θανάση Παπακωνσταντίνου γιατί είναι σάηκο-προγκρέσηβ-εξπεριμένταλ-ντάρκ και γουστάρω. :]

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έχεις κι εσύ μια γνώμη; :>