27/3/08

MixTape #1

Τελευταία έχω μια τάση να κατεβάζω mp3 "με το κιλό" και να τα ακούω μέχρι κάποια να μου κάνουν κλικ.

Η πρώτη (για αυτό το βλογ) φουρνιά λοιπόν, που είναι αποτέλεσμα του πρώτου εικοσαήμερου περίπου του Μαρτίου, δημιούργησε την ακόλουθη mixtape (σε τυχαία σειρά, γιατί είμαι πολύ τεμπέλα για κάτι καλύτερο από shuffle fan):

Είδος: Alternative/Indie Rock/Pop

Hot Toddies - Sugar Daddy [amateur video] γλυκό τραγουδάκι σαν από παλιά αμερικάνικη ταινία
Forward Russia - Breaking Standing [video] rockish pop hitοειδές
Niccokick - The Poet [video] παρομοίως
Xiu Xiu - Under Pressure [mp3] συνίσταται ανεπιφύλακτα!
Guillemots - Get Over It [video] βλ. 2 παραπάνω
Wild Beats - Assembly [mp3] κάτι σαν να πήρε ο Anthony κουμπιά, να μπήκε στα late 90s και να έκανε συγκρότημα αμερικάνικου τύπου (πώς το ξεκινάει σαν γκέυ ντίβα και το καταλήγει σε killers, δεν ξέρω.. αλλά πλάκα έχει)
Hercules and Love Affair - Blind [video] με τον Anthony(!)
Vampire Weekend - A-Punk [video] ρομαντίκ punkίζον ωλτερνατιβοσυγκρότημα
Elbow - Grounds for Divorce [video] dove-ο-madrugadικό αγγλικό ροκ, me likes
Florence and The Machine - Girl With One Eye [video] [mp3] από τα καλά!
Taken By Cars - Uh Oh [video] προσωπικά στην αρχή μου θυμίζει σαν Closer εάν τους θυμάται κανείς.. :)
Be Your Own Pet - Becky [live video] κάπως σαν Detroit Cobras, έχω αδυναμία στις τύπισσες που τα σπάνε
Dengue Fever - Tiger Phone Card [live video] ωραίο ντουέτο, η τύπισα μου folk-ίζει λίγο, αλλά αυτό δεν είναι καθόλου κακό!
The Kills - Cheap and Cheerful [video] τραγούδι που για κάποιο λόγο μου θυμίζει Peaches (ftw)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έχεις κι εσύ μια γνώμη; :>